poniedziałek, 16 marca 2015

Praca nad blogiem

Mój mąż, który jako pierwszy widział mojego początkującego bloga, strasznie skrytykował zdjęcia mojej twórczości :( Obiecał, że naszykuje miejsce w którym będę mogła uwieczniać swoje prace w profesjonalny sposób!
Pisze to głównie dlatego, żeby On sam to przeczytał, a co za tym idzie musi zrobić porządek w swojej "jaskini" w której pracuje - przyznam się, że czekam na tę chwilę z niecierpliwością, chociaż mam świadomość, że rozumienie słowa porządek przez mojego męża jest raczej odmienne od mojego. Ale myślę, że "odgarnięcie" części rzeczy powinno już być pomocne w osiągnięciu chociaż częściowo lepszych zdjęć. Oczywiście, biorę tu pod uwagę Jego profesjonalizm, wreszcie jak się ma w domu takiego Artystę Fotografika to zrozumiałe, że wstyd aby żona publikowała kiepskiej jakości zdjęcia.
Niestety części prac już nie sfotografuję w lepszych warunkach, bo znalazły nowe domy, jednak jako osoba, która przy tworzeniu likwiduje stres (a ostatnio stresu mi nie brakuje) z pewnością dam szansę uporządkowanemu miejscu studyjnemu mojego męża na porządną dokumentację :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz