niedziela, 5 kwietnia 2015

Nowości

Święta, świętami ale ile można jeść i leżeć do góry brzuchem. Postanowiłam trochę poszperać w internecie i poszukać nowości i inspiracji :)
Mam w najbliższych planach wykonanie dwóch pudełek na chusteczki, każdy ma być w innym stylu, jednak w obu przypadkach bazą ma być podkład z farby. Co ciekawe, mój mąż, wydawałoby się, że głównie pochłonięty swoją pracą, powiedział mi, że słuchał wywiadu w radio z kobietą zajmującą się decoupage'm, która zachwalała farby kredowe. I tak, po powrocie ze świątecznego śniadania, odespaniu wczesnego wstawania, zaczęłam poszukiwania informacji nt. tych farb. Z radością odkryłam, że jeden z moich ulubionych sklepów już te farby posiada na stanie. Wiem, że mają je w sprzedaży internetowej, postanowiłam do nich napisać maila i sprawdzić czy mają w stacjonarnym sklepie. Chętnie je sprawdzę, zanim oczywiście kupię :) Z opisów wynika, że są bardzo dobre, szczególnie do pracy z drewnem, dobrze tolerują przecierki. Znalazłam dwie firmy mające w swojej ofercie te farby, jedną jest Americana Decor, która oprócz farb ma w swojej ofercie również preparaty do transferu, spękań i wosk nabłyszczający, drugą jest firma Pentart - i te farby znalazłam w sklepie Paper Concept, do którego bardzo lubię wpadać. Wielkość farb - 100 ml firmy Pentart jak na początek też mi się podoba, szczególnie, że dzięki temu cena jest w dopuszczalnej wysokości ok. 12 zł. http://www.paperconcept.pl/farby/5847-farby-kredowe-100-ml-pentart-.html Oczywiście firma Pentart ma w swojej wiele różnych produktów wykorzystywanych m.in. do decoupagu. Farby firmy Americana Decor znalazłam w sklepie internetowym Sylwii Serwin, są one dostępne w pojemności 236 ml za 33,90 zł. http://sklep.sylwiaserwin.pl/120-americana-decor-farby-kredowe-i-media?p=2
Tak więc nowe wyzwania czekają...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz