wtorek, 17 listopada 2015

Mydełkowy szał

Wpadłam po uszy z robieniem mydełek! Po ostatnim wpisie odkryłam, że oprócz mydła, które robi się od podstaw samodzielnie, ale które musi dojrzewać, jest jeszcze możliwość robienia mydła z gotowej bazy glicerynowej. 
I tak weszłam w posiadanie takiej bazy w drodze kupna, w sklepie www.ecoflores.eu 
Miałam też przyjemność dostać w prezencie od moich super znajomych z pracy Zestaw startowy z 4 różnymi bazami, 2 olejkami zapachowymi i barwnikami.


Robienie mydła na bazie glicerynowej jest wręcz fantastyczne! Wyciągnęłam, zakupiłam foremki do mufinek, lodu i czekoladek, wszystko to stało się podstawą do moich mydełek.
W taki sposób zaczęły powstawać "smakowite" mydełka.



 kolorowe zestawienia zabarwionej bazy




Pierwsze koty za płoty!! 
Kiedy okazało się, że jest zainteresowanie nie trzeba było mnie zachęcać do realizacji nowych pomysłów :)
I tak powstawały następne i następne. Teraz czekam na pozamawiane nowe foremki. Oczywiście takie prawdziwe mydło od podstaw też zrobię, jednak okres przed świętami nie sprzyja leżakowaniu, więc skupie się na bazie glicerynowej. 





 mydełka o zapachu kawy


Mydełka z płatkami nagietka
i mydełka z kawą.




Malutkie truskawki i babeczki z dodatkiem płatków nagietka i róży








Postaram się zamieścić w najbliższym czasie tutorial z robienia mydełek 
i kul musujących do kąpieli.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz