niedziela, 15 marca 2015

Powertex

Przygoda z techniką "textile hardening"


W okresie Świąt Bożego Narodzenia trafiłam na facebooku na zdjęcie przedstawiające postać anioła. Wyglądał zwiewnie i zauroczył mnie całkowicie. Postanowiłam dowiedzieć się jak jest zrobiony i tak trafiłam na nazwę Powertex. Okazało się, że anioł został zrobiony techniką textile hardening polegającą na utwardzaniu tkanin produktami marki Powertex. 
Po przeszukaniu internetu trafiłam na stronę Ani Walaszczyk która jest Trenerem trenerów oraz głównym importerem produktów marki Powertex (http://www.powertex.com.pl/). Technika zafascynowała mnie tak bardzo, że już 2 razy miałam ogromną przyjemność spotkać się z Anią i pod Jej czujnym okiem uczyć się tej techniki (myślę, że jeszcze będę korzystać z Jej wiedzy na kolejnych warsztatach). Na pierwszych warsztatach Ania pokazywała jak pracować z utwardzaczami, jak tworzyć rzeźby z materiału, tak powstał mój anioł. Na drugich warsztatach rozszerzałam swoją wiedzę o nowy produkt taki jak Stone Art. dzięki któremu powstała moja Masajka ale też „kamienny” kotek czy ozdobne jajko. 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz